Reset Setting Change contrast to brightChange contrast to originalChange contrast to darkChange to thin layoutChange to default layoutChange to wide layoutChange font size to lower sizeChange font size to original sizeChange font size to large size
T
T
T
T
T
T
English | Chinese Soalan Lazim | Peta Laman | OWA 1GovUC
kpkt jatakpkt title
UMUM PERNIAGAAN WARGA

Berita Keratan Akhbar

Pelan Transformasi - PBT Di Hati Rakyat
Akhbar
info                  
menteri                         
Berita Penuh
 
Judi haram: Kerajaan negeri ada kuasa beri arahan kepada PBT
judi_haram
Berita Penuh
 
9, 100 bersedia
9100 sedia
Berita Penuh
 
pointerKoleksi Keratan Akhbar

 

Takwim Aktiviti

Kajian Kepuasan Pelanggan

Borang kaji selidik ini bertujuan untuk mendapatkan maklum balas pelanggan berhubung perkhidmatan yang disediakan oleh KPKT. Hasil kajian ini akan digunakan untuk tujuan penambahbaikan kualiti perkhidmatan yang disediakan oleh KPKT kepada pelanggannya. Kajian ini akan dilaksanakan dalam tempoh 15 Mac hingga 15 Mei 2017.

>> Borang Kaji Selidik <<
aduansampah emaps epbt
myhome osconline tpps
ope open data  
 
ikepoh prihatin
   
Perkhidmatan Dalam Talian
 
epemaju bless sab
   
  Kementerian Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan
  No.51, Persiaran Perdana, Presint 4, 62100, Putrajaya
  Tel: 03-8000 8000    Faks: 03 -8891 5557  talk icon Maklumbalas Portal

  Dasar Keselamatan, Dasar Privasi & Penafian | Peta Laman | Soalan Lazim
  Paparan terbaik dengan skrin beresolusi 1024 x 786 piksel menggunakan browser Mozila Firefox atau Chrome versi terkini
 
mla sprm mygov qrcode
 
 
Hari Ini1862
Jumlah Pelawat1053364